Sabtu, 23 Juni 2018

2 jaar maagpijn, deze vrouw verandert natuurlijke darmkanker

http://lingshenyao.xyz/ini-dia-resep-obat-herbal-penyakit-kista-metode-ling-shen-yao/

2 jaar maagpijn, deze vrouw verandert natuurlijke darmkanker

 

Diana Zepeda dacht niet dat zijn maagpijn de afgelopen 2 jaar een ernstig probleem was. Deze 33-jarige vrouw dacht dat haar maagpijn te wijten was aan stress als gevolg van werk en slechte voeding. Mannen die het doktersonderzoek zijn maagpijn noemden, bleken een serieus probleem te zijn. Diana heeft colonkanker stadium 4 en moet onmiddellijk chemotherapie en operaties ondergaan. Lees ook: wees alert! 4 Het kan een richtlijn tegen kanker van de dikke darm zijn "" Ik denk dat dit vaak voorkomt bij vrouwen ouder dan 30 jaar. Op internet heb ik alleen diarree en dit is heel gewoon. Misschien zijn maagzweren, aambeien of allergieën nog steeds logisch, maar de kanker is volledig afwezig in mijn gedachten, "zei Diana, geciteerd door de Daily Mail.

Diana tijdens de behandeling Foto: internet De afgelopen 2 jaar ervaart Diana routinematig diarree. Maar toen hij in februari 2017 bloeding in de ontlasting (BAB) kreeg, besefte hij dat de ziekte geen gewone maagpijn is. Hij begon ook van dieet te veranderen, dengna consumeerde niet langer suiker, zuivelproducten of granen en noten. Het is alleen dat er niets is veranderd. De buikpijn van Diana werd erger en ze begon door ziekte frequent uit het kantoor te komen. "" Naar de dokter gaan alleen omdat ik een probleem heb met stront, vind ik beschamend. Ik ben bang en terughoudend omdat ik het gevoel heb dat dit slechts een veel voorkomende ziekte is, "voegde Diana eraan toe. Diana Zepeda en Alexander Sweeney Foto: Daily Mail Eerste onderzoek genaamd Diana had een E. coli bacteriële infectie. Tijdens de behandeling verslechterde de gezondheidstoestand van Diana. Artsen stelden ook voor dat hij een colonoscopie onderging om de inhoud van zijn maag te zien. Het resultaat, Diana positieve darmkanker stadium 4. Ze bekende geschokt en bang, gezien er geen geschiedenis van kanker in zijn familie is. Men t pakket være støtte fra her mand, Alexander Sweeney, han også fortsatte behandlingen. "" Als ik 6 maanden te vroeg naar de dokter ga, heb ik misschien geen kanker van stadium 4. Men nu jeg færdig med behandling og kemoterapi, min tumor er blevet fjernet. Ik moet elke 3 maanden de controle doornemen, "besloot hij. Lees ook: Dit is wat u moet weten over darmkanker

(mevrouw / omhoog)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar